Prijavi se
Odaberi jedan od načina prijave
Nije mi jasno kako se ispravno prijaviti i gdje su mi podaciPrijava putem A1 mobilnog broja
Prijava putem korisničkih podataka
Samo sekundicu...
Sve tvoje A1 usluge
na jednom mjestu
Uđi u Moj A1 Portal, preko mobitela ili na svom računalu, sve usluge na jednom mjestu, personaliziraane ponude i još više.
Jednostavno upravljanje
svim svojim uslugama, sve na jednom mjestu, bilo na dlanu ili na velikom ekranu
Pregled troškova
i stanje uključenih jedinica u tarife dostupni u svakom trenutku kao i pregled računa
Aktiviraj opcije
jednostavno i s par klikova, sa posebnim popustima koji su krojeni baš po tvojoj mjeri
Digitalni tehničar
je tu da riješi sve tvoje tehničke poteškoće, ne čekaj bezveze javljanje agenta, riješi sve sam
Sve A1 usluge tvrtke
na jednom mjestu
Uz Moj A1 B2B imate besplatan pristup svim A1 uslugama vaše tvrtke. Za registraciju administratorskih prava za Moj A1 B2B potrebno je ispuniti obrazac.
Jednostavan pregled
svih mobilnih i/ili fiksnih usluga tvrtke bez obzira na broj linija/priključaka
Samostalna aktivacija
opcija i usluga, mogućnost postavljanja datuma de/aktivacije, mirovanja linije i još puno toga
Upravljanje
pravima zaposlenika ili pristupa određenim stavkama administracije
Preuzimanje
računa u različitim formatima te raznih izvještaja vezanih za usluge
Česta pitanja
Nije mi jasno kako se prijaviti i zašto moram dodatno unositi kôd?
Ako si mobilni korisnik prijaviti se možeš preko A1 mobilnog broja i takav način prijave je ostao isti.
Za korisnike koji se prijavljuju unošenjem korisničkog imena i lozinke uveli smo dvofaktorsku autentifikaciju za prijavu kako bismo osigurali najbolju zaštitu podataka.
Što je dvofaktorska autentifikacija?
Dvofaktorska autentikacija (2FA) ili dvostruka provjera vjerodostojnosti dodatan je sigurnosni sloj za A1 račun postavljen kako bi se osiguralo da jedino pravi korisnik može pristupiti svom računu, čak i ako netko zna njegovo korisničko ime i lozinku. Glavni razlog je povećana razina sigurnosti.
Kako ću primiti kôd za prijavu?
Ako si mobilni korisnik, nakon unosa podataka, na tvoj broj stiže ti kôd koji je potrebno upisati u predviđena polja.
Ako si korisnik fiksne usluge, nakon unosa podataka, na kontakt broj stiže ti kôd koji je potrebno upisati u predviđena polja. Za novi način prijave potreban ti je točan kontakt broj.
Kako mogu saznati koji mi je kontakt broj?
Kontakt broj je glavni mobilni broj vezan za tvoj OIB. Može se provjeriti u Moj A1 aplikaciji (Profil – Moji podaci).
Ako ga ne znaš ažuriraj kontakt podatke slanjem istih u ponuđenom obrascu. Potreban ti je OIB i preslika osobne iskaznice.
Poslovni korisnici za provjeru ili promjenu kontakt broja trebaju kontaktirati službu za korisnike ili odgovornu osobu u A1.
Korisnik sam fiksne usluge. Gdje mogu pronaći korisničko ime i lozinku?
Korisničko ime i lozinku za prijavu na A1 web usluge možeš pronaći u pismu dobrodošlice koje ti je uručeno prilikom instalacije.
Ukoliko imaš registrirane kontakt podatke, za dohvat korisničkog imena i oporavak lozinke odaberi Zaboravljena lozinka?. U protivnom molimo kontaktiraj Službu za korisnike.
Korisnik sam mobilne ili Homebox usluge. Kako mogu postaviti korisničko ime i lozinku?
Ako si korisnik A1 mobilne usluge ili Homebox/Flatbox usluge korisničko ime i lozinku možeš samostalno postaviti prateći upute na stranici registracije.
Zaboravio sam svoje korisničko ime i/ili lozinku.
Na ekranu za prijavu klikni na Zaboravljena lozinka? i prati upute za postavljanje novih korisničkih podataka.