Nije mi jasno kako se prijaviti i zašto moram dodatno unositi kôd?

Ako si mobilni korisnik prijaviti se možeš preko A1 mobilnog broja i takav način prijave je ostao isti.
Za korisnike koji se prijavljuju unošenjem korisničkog imena i lozinke uveli smo dvofaktorsku autentifikaciju za prijavu kako bismo osigurali najbolju zaštitu podataka.

Što je dvofaktorska autentifikacija?

Dvofaktorska autentikacija (2FA) ili dvostruka provjera vjerodostojnosti dodatan je sigurnosni sloj za A1 račun postavljen kako bi se osiguralo da jedino pravi korisnik može pristupiti svom računu, čak i ako netko zna njegovo korisničko ime i lozinku. Glavni razlog je povećana razina sigurnosti.

Kako ću primiti kôd za prijavu?

Ako si mobilni korisnik, nakon unosa podataka, na tvoj broj stiže ti kôd koji je potrebno upisati u predviđena polja.
Ako si korisnik fiksne usluge, nakon unosa podataka, na kontakt broj stiže ti kôd koji je potrebno upisati u predviđena polja. Za novi način prijave potreban ti je točan kontakt broj.

Kako mogu saznati koji mi je kontakt broj?

Kontakt broj je glavni mobilni broj vezan za tvoj OIB. Može se provjeriti u Moj A1 aplikaciji (Profil – Moji podaci).
Ako ga ne znaš ažuriraj kontakt podatke slanjem istih u ponuđenom obrascu. Potreban ti je OIB i preslika osobne iskaznice.
Poslovni korisnici za provjeru ili promjenu kontakt broja trebaju kontaktirati službu za korisnike ili odgovornu osobu u A1.

Korisnik sam fiksne usluge. Gdje mogu pronaći korisničko ime i lozinku?

Korisničko ime i lozinku za prijavu na A1 web usluge možeš pronaći u pismu dobrodošlice koje ti je uručeno prilikom instalacije.
Ukoliko imaš registrirane kontakt podatke, za dohvat korisničkog imena i oporavak lozinke odaberi Zaboravljena lozinka?. U protivnom molimo kontaktiraj Službu za korisnike.

Zaboravio sam svoje korisničko ime i/ili lozinku.

Na ekranu za prijavu klikni na Zaboravljena lozinka? i prati upute za postavljanje novih korisničkih podataka.