Promjena u načinu prijave
Uskoro uvodimo prijavu u dva koraka kako bismo korisnicima osigurali najbolju zaštitu podataka.
Novosti se odnose na prijavu putem korisničkih podataka, dok prijava preko mobilnog broja te putem A1 mreže ostaje ista.
Što se mijenja?
Uvodimo dvofaktorsku autentifikaciju za korisnike koji se prijavljuju unošenjem korisničkog imena i lozinke za prijavu.
Ako si mobilni korisnik, nakon unosa podataka, na tvoj broj stiže ti kód koji je potrebno upisati u predviđena polja.
Ako si korisnik fiksne usluge, nakon unosa podataka, na kontakt broj stiže ti kód koji je potrebno upisati u predviđena polja. Za novi način prijave trebat će ti točan kontakt broj, zato ga što prije provjeri (Moj A1 - Profil) ili ažuriraj slanjem podataka u ponuđenom obrascu. Za isti su ti potrebni OIB i preslika osobne iskaznice.
Poslovni korisnici fiksne usluge za provjeru i promjenu kontakt podataka trebaju kontakirati službu za korisnike ili osobu odgovornu za vaš račun u A1.
Što ako ne znaš svoje korisničko ime ili lozinku?
Na ekranu za prijavu klikni na gumb „Zaboravljena lozinka?“ i prati upute za postavljanje novih korisničkih podataka.